Sevil123 Merhaba kızım için raporlu mamaya başlıyaz aranızda kullanan bebeği kilo alan var mı birde hic bir bilgimiz yok eczane aylikmi vericek nasil olucak yardimci olurmusunuz
Fatma3460 Sevil123 bizede dün doktorumuz verdi 1 hafta kullan sonrada raporla alıcan dedi sizin markanın maması ne acaba EVOLVIA bizimki tuvaletini yaparken çok zorlanıyor gazı da var doktorumuz da bu damlayı verdi dün başladık kullanmaya inşallah faydası olur 🤲🥺