Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık ve gündüzleri emzirmede sorun yaşıyorum gece emiyor ama gündüz emmiyor. Emmek istiyor ama memeye yaklaştırınca ağlamaya başlıyor bu uzun zamandır böyleydi ama yinede emziriyodum bir şekil dünden beri gündüz emziremiyorum nolursunuz aynı durumu yaşayan var mı varsa ne yaptınız araştırmama göre sütüm tazikli akıyor bundan rahatsız olup emmiyor diye düşünüyorum sizde aynı durum oldu mu olduysa ne yaptınız