papatyaperisii11 Kızlar 4. Gün göbek bağı düştü beş ve altınci gün kanamadı hiçbir sorunu yoktu fakat üç gündür göbeği kanıyor doktora götürdük k vitamini yaptı kan durur dedi bugün sabah yine kanamis ne yapıcam ben.bizim sorunumuz hiç bitmiyor 😵💫🥺
Imau papatyaperisii11 geçmiş olsun. Aşırı aşırı bi kan yoksa endişelenme. Ama kesinlikle ıslak ve nemli kalmasın enfeksiyon olmasın. Kuru tutmaya çalış eğer kan fazlalaşırsa doktora git yeniden. 2 aylık olacağız nerdeyse daha tam kurumadı çok uğraştık