Gusa2 doğum iznine çıktığın günden doğum yaptığınız gün aralığında olan para 1 hafta 10 gün içinde yatar e devletten iş görememezlik ödemesi altında bakabilirsiniz.emzirme odenegide o paradan sonra yatıyor.316tl çocuk parasi için 300 tl bulunduğun ildeki kaymakamliga yada sosyal yardımlaşmaya gidip basvurunu yapıyorsun.onada e devlet uzerinden ödemeler yazıp ptt üzerinden yapılan kurum ödemeleri adı altında bakabilirsiniz.parayi çekmek için ptt ye gitmeye gerek yok hangi banka hesabını kullanıyorsanız onu girip havale yapabilirsiniz.geri kalan doğum paranız is yerinizin bildirimine bağlı olarak değişir.is yerinizin çalışma prensibi nasıl bilmiyorum süt izni ve 6 aylık ücretsiz izin hakkınızı kullanmaya musade ediyolarmi? Bende şuan doğum izindeyim iznim ocakta bitiyor.sut iznini isyerim toplu veriyor çünkü uzak 1 saat yol sürüyor ve hergun bana ayrı servis çıkarmak zorunda.bunun yerine hesaplayıp 45 50 gün arası ek izin ve bunun ücretini yatiriyorlar.bu izni almaya gittikten sonra bana para yatacak.