damlaaa0 merhabaalar benım 4 aylık bebegm var 2 aylıkken memeyi bıraktı ve ben onu sadece 2 ay emzirebildim :( ama suan gögüslerim cok yumusak yok denecek gibi asırı kücüldü bu durum gecici mi yoksa göğüsler hep böyle mi kalacak?
Arslan damlaaa0 Benim oğlum 3 yasında 20 aylıkken emzirme bitti ama göğüslerim cok yumusak ve sarkık malesef düzelmiyor gibi 😞
Arslan damlaaa0 Demek ki öyleymiş benimki çok emiyordu uzatarak cekiştirerek ondan sarktı yumusadı sanıyordum ama neyse olsun.. sağlıklıyız çok şükür ileride kafamıza çok takarsak bi çözümü bulunur elbet 😇😂