Bebeğim 4 ay 15 günlük. Kucakta Dik tuttuğumuz zaman yani ayağa kaldırınca kafası sürekli yere doğru bakıyor. Karşıya bile bakmıyor direk yere bakıyor. Işık veya hareket göstererek karşıya bakmasını sağlayınca 4-5 saniye bakıyor sonra yine kafası aşağı düşüyor. Bu ayda normal mi düzelir mi? Kafası güçlensin diye karnının üstüne yatırıyorum günde birkaç kez ama durum aynı.