ceylanguller merhaba arkadaşlar sezeryan dogum sonrası dikiş izlerinize ne kullandınız acaba krem olarak
Labellda ceylanguller Contractubex kullanmıştım aklıma geldikçe suruyordum ama iz kalmadı bende öyle çok belli olmuyor
Ysalvatore ceylanguller doktor pregciny vermişti doğal sarı kantaronlu eczanede var mor beyaz şişe hem güzel kokuyor hem iyi geldi iz kalmadı
burcuo ceylanguller Contractubex kullandım ama doktor scarex önermişti. Eczanede bulamayınca diğerini aldık
ceylanguller Labellda ben dogum yapalı 3 ay oldu hic krem falan kullanmadım yeni kullanmaya baslasam etki edermi acaba
1morportakal ceylanguller Sezaryen değil de normal doğum sonrası 1 dikişim vardı. Kontrolde doktor keloid olmuş demişti madescar verdi.
ceylanguller Asminmoms ya bana doktorum krem vermemisti bende hic bilmiyordum acıkcası 3 ay oldu dogum yapalı
Beraninannesii ceylanguller Bephantol anti scar jel kullandım. Hiç izim kalmadı.☺️ Doğumdan 5 gün sonra başladım bu arada.
ilaydasrin_1 Beraninannesii 5 buçuk ay oldu doğum yapalı, bahsettiğiniz kremi duymuştum ama doktorum yazmayınca gerek yoktur herhalde diye düşündüm, yanlış yapmışım..maalesef hâlâ iz duruyo üstelik şişkinlik de var. şimdi kullansam nasıl olur acaba bilemedim🥲
Beraninannesii ilaydasrin_1 Sanmıyorum etki edicegini çünkü açık yaralar için bir kremdi 🥲 Banada doktorum önermişti.