Slakyz Bebeğim tam 2 aylık oldu. Gündüz uykuları 30 40dk geçmiyor. Sizlerin uyku düzenleri nasıl? Birde sabaha karşı 4 ten sonra ıkınarak sürekli uyanıyor. Çok gazlı bir bebekti. Daha yeni yeni azalıyor.geceleri gazını çıkartmakta zorlanıyorum uyuduğu için
Slakyz Fatma3460 ben nurse haveys kullandım sab simplex kullandım probiyotik maflor biogaia kullandım maflor ve sab simplex daha iyiydi ama onlarda geçirmedi şimdi hepsini bıraktım kimyon çayı veriyorum
Beyzanurrrr000 Benim bebegimde gündüzleri 1 1 buçuk saat uyuyor uyanıyor daha sonra hiç uyumuyor geceye kadar bakiyor normalmi böyle olması hiç uykusu yok
Slakyz Beyzanurrrr000 bende bilmiyorum ki bebişler her şeyi sorgulata oldular. Benek arabasını dışarı çıkarmadık biz evde onunla mayalama kadar dolaştıryrm sonra uyuyor 😅 ama as birde beyaz gürültü açıyorum önceden süpürge çalıştırıyordum o güzeldi😂
Slakyz Fatma3460 hayır olmadı olmadığı için bıraktık. Kimyonda bilmeyen hem ben içiyorum hem bir çay kaşığı bebeğime veriyor im