Gusa2 ben aşırı memnundum . Gümüş kapak ve lanshinon göğüs kremi olmasa napardim bilmiyorum. Çok çok iyi geliyordu bana. Sisince sertlesince veya tara olunca kremi sürüp kapağı takiyordum miss. Hem bebekler icin zararı yok sürdükten sonra emziriyordum.