cicekseven12 Arkadaşlar merhabalar. 9 aylık bebeğim için akıtmayan suluk önerir misiniz? Biberondan içiriyordum 3 tane aldım üçü de akıttı. Eczaneden minik suluk aldım o da akıttı. Düzgün akıtmayan bir suluk arayışındayım
lceLady cicekseven12 6 aylıktı aldıgımda 18 aylık su an halen kullanıyoruz. Akıtma asla olmuyor. Kac defa yere atıp fırlatıyor cok sağlam. En önemlisde Agzındakiler içine geçmiyor https://ty.gl/g462y197x3