cukulatadelisi 2.5 aylık bebeğime süt sağmak ve ileride işe başlayınca da sütümü sağıp saklamak için elektrikli göğüs pompasına ihtiyacım var. Kullanıp memnun kalan var mı?
Kuzularinanasi cukulatadelisi avent elektrikli.benimki 6 yil onceki modeli.eger temiz saglam bulursaniz 2.el de alabilirsiniz uyguna gelir
1prenses1prens_ cukulatadelisi Çok araştırdım ve ben bu cihazı aldım çok memnunum şarj ve adaptörlü kullanım mevcut. Biberonu pek kaliteli değil yani plastik ama ben zaten lansinoh biberon kullandığım için sagip hemen ona aktarıyorum eğer uzun süre kullanım istiyorsanız bir medikal ci olarak bu cihazı tavsiye ederim..
annesininkuzusuu1 cukulatadelisi Bende aldım fakat sütüm kesildi 1-2 defa anca sağım yaptım lansinoh çiftli elektrikli göğüs pompası 2. El düşünürseniz uygun fiyata verebilirim
Esra2288 Ben philips avent kullandım çok memnundum fiyatı biraz yüksek ama benim sütüm bu makinayla geldi
annesininkuzusuu1 zeyzey00 ben 1600 e aldım 1300 düşünüyodum ama vazgeçtim belki tekrar bebek sahibi olursam bu fiyata bile alamayabilirim o zaman