Hanımlar kızım 3 bucuğa geliyoe yavaş yavaş odasını yeni alabildik ama biz olmadan yatmıyor ya babası ya ben olayım istiyor yatarken öyle uyuyor ama biz yokken uyanıp ağlıyor nasıl alıştırcam aklıma gece lambası geldi kızıma değişik gelcek bişey fikriniz öneriniz varsa yazın lütfen