kvsreliff tabi insanın gönlünden geçiyor bazen :) benim de bir oğlum var ve şu an 8 haftalık gebeyim. Yine erkek hissediyorum nedense 😅 ama gönlümde kız var 🤍 ben maalesef kalp atışını duyduktan sonra kan tahlili sonuçlarımda bi enfeksiyonla karşılaştım. Tedavisi olmayan bebekte büyük sıkıntılara yol açan bir enfeksiyon. Onun ileri tetkikleri yapıldı gerçekten var mı bu enfeksiyon diye, sonucu bir haftada çıktı. Onu beklerken çevredekilerin “kız, erkek” demeleri uğultu gibiydi kulağımda. Tek düşündüğüm sağlikli olacak mı hastalik ona bulaşacak mıydı. Dün güzel sonuçlarımızı aldık çok şükür. Tabi ki başka şeyler de olabilir maalesef garantisi yok ama gerçekten sağlık endişesi her şeyin önüne geçiyor. Bu arada ben de oğlum olacağını 17 haftalıkken öğrenmiştim. 13 haftalık gittiğimde görünmüyordu.