Ebruko 2 aylık bebeğim 2 sefer 3 günde 1 kaka yaptı şimdi de 7 gün oldu ama hala yapmadı. Sizce ne yapmalıyım ?
Demiralp60 Ebruko benimde geçen hafta 6 günde yapmadı bende zeytinyağı ile dürttüm poposu u yaptı.halay çektim resmen kaka yaptı diye. Bu haftada 5 gün oldu hala yapmadı zeytinyağı içiricem neden böyle oluyor anlamıyorum
Ebruferit Ebruko biz 7 gün sonunda yaptığını biliyorum sıkıntısı yoksa ikinmiyosa huzursuz değilse bekle cnm 10 gün
Minaaysel15 Ebruko 7 gün normal organik zeytinyağı varsa ona bir çay kaşığı ver zeytinyağının zararı yok öyle yapar
Aslihannazli Ebruko sakın herhangi bi madde ile uyarma bebeğin alışıyo ve sürekli yapman gerekiyo anne sütü alıyorsa 10 güne kadar sıkıntı yok mama da alıyorsa tabi bi tıbbi destek al 💕🙏
Okyann Anne sütü yağlı olduğunda bebekler biraz daha yavaş sindirebiyorlar. Bebeğiniz yalnızca anne sütü alıyorsa bu süreç normal. Sadece anne sütü aldığı takdirde bebeğe zeytinyağı içirmeye gerek yok. Çünkü bu bebeklerin kakaları zaten her halükarda sulu. 10 güne kadar normal eğer bebeğiniz huzursuz değil ve ıkınarak ağlamıyorsa. Poposunu uyarmak da riskli bunun yerine makat çevresine masaj yapabilirsiniz. Başka bir alternatif olarak da bebeğinize kendi sütünüz haricinde bir kez olsun mama verin, midesi farklı bir baskıyla karşılaştığında dışkılama durumu gerçekleşebilir.
Gizemmdenizz Ebruko benimde 3 aylık kızım var cnm aynı 7 gün yapmadım yarım çay kaşığı zeytin yağının sırıngayla hafif havayla sıktım birkaç saat sonra yaptım zeytinyagını içirdim poposunu dürttüm fayda olmadı şırıngayı arkadasım söyledi denedim bi seferligine deneyebılırsın