Elin34 merhaba benim kizim 4 yasinda, kulakta sivi birikmesi var ayni sekilde. Daha once 2 kere kulakta kizariklik gordugu icin cocuk dr antibo yazdi. Kullandik. Sonra yine kizim kulagim agriyor deyince kbb ye gotureyim dedim. Kbb sivi birikimi ve yuzde 30 isitme kaybi dedi (test falan yapmadan neye gore dedi anlamadim) antibo , sprey, pedifen, balgam sokturucu ve alerji surubu yazdi dunya ilacc! Ama benim icime sinmedi baska kbbye goturdum. Usye tedavi olmadan kulakta sivi gecmez , antibo ates cikmadan agrisi olsa bile kullanmana gerek yok dedi. Agrisi olursa pedifen ver dedi , alerji surubu ve spreyini kullan 3 hafta dedi. Ates cikarsa da antibo basla dedi. 2.5 haftadir kullaniyorum alerji surubu ve sprey. Ara sira hala kulagim agrior diyor ama hemen geciyor onun icin agri kesici de vermiorum. Usye semptomlari azaldi. Bu hafta doktora goturcem yine bakalim ne diyecek bir onceki doktor cok korkuttu kulak ameliyati olur , zara zarar gelir dedi , geniz eti olmayan cocuga geniz eti ve kulak ameliyati dedi. Diger doktorum rahatlatti. Umarim cumartesi sivi azalmis der ve iyice rahatlariz. Tabi alerji surubunu kesince neler olcak o da ayri muamma , cok zor bir dongu. Siz ne asamadasiniz ?