Herkese merhaba. 10 gün önce bebeğimi sezaryen ile kucağıma aldım. Sütüm ilk günlerde yok denecek kadar azdı sarı süt bitip beyaz süt geleli de 4-5 gün oldu ancak hala çok az. Her sağımda maksimum 25 cc çıkıyor bebeğimi mamayla destekliyorum bu yüzden. İster istemez insanda yetersizlik hissi oluşturuyor bu durum. Sütümü artırmak İçin bana bi öneriniz olabilir mi ? Çok şey denedim bol su içme stiltee çay laktamax ilaç vs.