Selam kızlar hamileyim testle öğrendim ama hastaneye gitmedim daha 18 inde test yaptım çıktı ama şimdiden kilo aldım iki kilo falan şaka gibi bide karnıma böyle ağırlık oluyorr bazen nefes zor alıyorum karnım ağrıyor bazen günde 2 defa falan seyirme hissediyorum karnımda böyle yani neden acaba