Kızlar doğduğumuzda beri ağlama krizleri bitmek bilmedi biyere koyduğum an ağlıyor ne yaptıysam fayda etmedi kucakta olmak istiyor alıyorum zevkle tutuyorum ama gel gelelimki sanki oturduğumuzu anlıyor ve sürekli ayakta yürünmesini istiyor. Kucak olayına hiç bir zaman karşı olmadım bana ihtiyacı olduğu her an kıcağıma alıp sarıldım ama hiç oturtmuyor otururken ağlıyor. Hep ayakta evi turkamak artık gerçekten aşırı yordu. Soğuk algınlığı döneminde ayakta sallamak zorunda kaldım durduramadık ve şimdi sallanmaya alıştı ama uykuları çok kalıtesiz dün gece 3 saat uykuya dalması için uğraştım. Tam uyuyo diyorum yatırıyorum 10 dk sonra ağlıyor. 3 ay 19 günlük şuan. Ne zaman düzene giricek allah aşkına yazın🙏🏻