Senayismail Merhabalar bebeği 3 aylıkken sünnet yaptıran annelerimiz varsa bizi aydınlatabilirler mi neler yaşadıklarına dair :)
Ygzz Senayismail 2 aylıktı yaptırdığımız da çok şükür bi sıkıntı yaşamadık. Lokal anestezi ile yapıldı. İlk gün hemen ağrı kesici şurup verdik. Sonra doktor kantaron yağı ve krem verdi 3 4 gün kullandık. 3. Gün banyo yaptırdık. Sünnetten ertesi gün biraz durmadı sonrasında bi sıkıntı yaşamadık. Bardak kullandık 10 gün falan beze yapışmasın diye
Gzde06 Senayismail 2 aylıktı biz yaptırdığımızda dikişliden korktuğum için klipsli yaptırdık biz ve aşırı derece de rahat geçti hiç sıkıntı yaşamadık klips çıkartırken azcık ağladı o kadar onun haricinde karton bardak koyarak atlattık kolayca
Wonderfulmom Ben 3 aylıkken yaptırdım keşke daha küçükken yaptırsaymışım dedim bebeğim dönmelere başlamıştı tam o ayda ama sadece 1 gün zor geçti sonra o kadar rahattı ki bezine bol bol vazelin sürdüm 1 haftada iyileşti
ElfAlparsln Gzde06 8 aylık oğlum bizde bu yöntemle yeni yaptırdık aşırıı rahat çok çabuk iyileşti hangi doktora yaptırdınız acaba
Gzde06 ElfAlparsln op. Dr Vedat Ali Canoğlu kliniğinde yaptırdık aynen bizde öyle çabuk iyileşiyor ve çok rahat dikişli filan olmayınca