Merhabalar,
Bugün doktor kontrolünde oğlumun boyu 57 cm çıktı. Bebeğim 3 ay 6 Günlük. Geçen ay ise 56 cm di yani çok az uzamış ve doktorum normali 60-61 cm olması gerekiyordu dedi. Panik yaptım anası babası uzun değil tabi kısa olacak ama kemikle ilgili bir sorun yoktur inşAllah. Normalin altında gelişim gösteren var mı?