Beyzamnnt 18 aylık kızım doğduğundan beri kitap okuyoruz. Elinden düşürmüyor. Oyuncaklarla oynamaz sürekli elinde kitap gelir kucağima oturur okuruz,bakariz. Bazen 1 kitaba takiyor sürekli aynı kitaba bakmak beni çok sıkıyor ama 😅 eve biri gelince tüm kitaplarini çıkarır gösterir anlatır