Glcnxjsjsjs Merhaba hanımlar oğlum hemen hemen 2 yaşına giriyor iki gün önce doktora götürdüm oda çocuk cerrahisinde sevk etti sünnet yapalım dedi devlete yaptıran var mı acaba
MerveAlaca67 Glcnxjsjsjs ben pendik devlet hastanesinde yaptırmıştım oğlum 4 aylıkken şimdi 15 aylık şükür güzel yaptı çocuk cerrahı yapmıştı