EmirMom Kızlar oğlum 1 yaşında gece tam 4 yerinizi çizmiş tırnağının biri cok az uzun baktım ya iz kalır mı ne sürmem gerek yardımcı olurmusunuzz
Labellda EmirMom çok derin değil ise izi kalmaz ama ben kendi sütumden suruyordum biraz saçma gelebilir ama
mirayveannesiii EmirMom benim kızım da çiziyordu hiç iz kalmadı canım bunun için kremler var eczaneye danış bakalım
EmirMom Labellda ayy yok neden saçma gelsin anne sütü kadar güzel bisey mi var benim sütüm olsa bende sürerim de emzirmiyorum canim
anorganikanneeee EmirMom oğlum o yaşlardayken eli gözüme çarptı ve çizildi. Benim için kabus gibi bir gündü. 1 hafta koruyucu lens takmak zorunda kaldım. En iyisi kesme sonrası törpü