Sevgili anneler, sorun bende mi yoksa çevremdeki insanlar mı anlayamıyorum. O yüzden farklı görüşlerinizi almak istiyorum.
Bebeğim 3 aylık. Daha 15 günlükken bebeğimi öptüler yetmiyor kendi çocuklarına öptürüyorlar ve bana sormadan bir anda yapıyorlar küçük çocuğu olanlar çocuklarını hiç durdurmuyor öp kardeşi diyorlar çocuklar annelerini kıskandığı için bebeğimin gözüne parmak sokmaya çalışan kolunu çeken kafasına vurmaya çalışan…
Gerçekten çok yoruldum sürekli tetik halinde olmaktan ve herkes biraz sakin ol rahat ol diyor. Sizin de çevrenizde bu insanlardan var mı? Yoksa bana mı özellikle denk geliyor? Yoksa ben mi çok korumacıyım? Çevremdekiler de gerildiği için ayrı üzülüyorum. Sizce psikolojik destek almam gerekiyor mu?