Bayanlar bazı şüphelerim var bebeğim haftaya 4 aylık olacak şimdiye kadar böyle bi belirti yoktu 10 12 gündür var hemen hemen bilgisi olan varmı kabuzlık yapar mı mesela 9 gündür yapamıyordu fitille yapabildi bugünde yine oldugu halde yapmıyor yine fitil vermek zorunda kaldım hiç istemeyerek mukuslu ve beyaz parçalar vardı muhtemelen sindirememiş aşırı gazı var