Masalingonun_annesi1 13 aylik olduk yürümeye erken basladik 10 aylik falan di som zmnlarda surekli düşüyor garip bir şekilde tabiri caiz sarhoş gibi dolanıyor. Hastalik geçirdik hala gecmedi ondan mi kaynakli bilemedim