ZeynepEceninAnnesii eller kapalı oldugu icin normal bence . Cok kalın giydirmeyin.oda sıcaklık 23-24 derece sabitleyin. Doktorumuz bana gelişme cagında bebekler terler bu normal endişe etme demişti. Benim kızımda aşırı terleyen bi bebek. Sıcagı adeta sevmiyor. Ama sorun yaşamadık