Feyza-- Bunu bı doktorla gorusseniz daha iyi olur bence biz doğduğundan beri veriyorduk 6 aya kadar 3_4 saat arayla 30 ml bize doktor demişti böyle veriyorduk sonra 60 ml diye attırdım ek gıdaya başlayınca da günde 3 defa falan veriyordum yemesine bağlı yani ama arada da emiyordu şuan sadece yatarken veriyorum 1 buçuk yaşında