Selam kızlar lohusa kanamam 43 gün sürdü sonrasında tam 1 ay sonra regl oldum reglim 11 gün sürdü yıkandım 3 hafta sonra yine regl oldum sonra 2 hafta sonra yine regl oldum derken derken sürekli 15 güne vir regl oldum nerdeyse tam tarih hatırlayamıycam ama en son 11 aralıkta regl oldum 21 aralıkta yıkandım 25 aralıkta yine oldum bugün 3.gün azalcağına kanama arttı. Doktoruma mesaj atmıştım ve sezeryan sonrası emzirirken olabileceğini 2 ay daha takip etmem gerektiğini söylemişti ama ben yine de benim gibi olan var mı diye merak ettim kızlar ne düşünüyosunuz