birmelekannesi0 Bebeğim alerjik bir bebek birkaç gündür rp1 kullanıyordu kusuyor diye dün doktorla gorustuk rp1 bebekler tolere edemiyor dedi rp2 kullan dedi dün akşamdan beri onu kullanıyoruz ama şimdi tuvaletini yapmaya çalışırken zorlandı bı zararı olur mu
Rabis_003 birmelekannesi0 cnm tek alerji maması evolvia değil ben neocate kullanıyorm birsürü çeşidi var aptamilin var nestlenin var
Rabis_003 birmelekannesi0 diğer mamalar tatsız geldi ise vanilya şurubu katıp azıcık tatlandırabilirsn