isimyazmakzorunlumu yaa bende senin gibiydim hatta burda başlık açmıştım bebeğim 4 haftalık kolik olma ihtimali hala var mı falan diye soruyordum. Kolik olmasına şartlamıştım kendimi kesin olacak kesin diye diye haftaları devirdik ve olmadı :) sonra meşhur 4.ay atağı yaklaşmaya başladı ben yine tutuşuyorum tabi eyvah yaklaştı geliyor gelmekte olan artık daha uyumaz uykuyu unut falan diye kendi modumu kendim düşürüyordum ama 1 hafta bi mızmızlandı sonra geçti anlamadım bile :) senin gibi bebeğim yenidoğanken hep bunları düşünürdüm burda okuduklarımdan çok etkilenirdim bebeğim 9 aylık doğduğundan beri uyumadı yazıyordu mesela bir anne aman allahım ben depresyona giriyordum velsahıl engel olması zor düşünceler bunlar, ne deseler telkin olamıyordum hep daha zor günler beni bekliyor kafasındaydım ama hepsi bitti gitti ve hiçbir zorluk yaşamadım o günleri kendime zehir ettiğimle kaldım😅 burada fazla takılmayın ve herşeyi akışına bırakın bebeğinizi iyi gözlemleyin ihtiyaçlarına kulak verin onu anlamaya çalışın gerisi gelecek sizde en sıkıntılı anları bile öyle kolay idare etmeyi öğreneceksiniz ki sıradan gelecek hepsi🙏🏻☺️