Oğlum 22 aylık evde asla oyalayamıyorum ne yemek yiyor ne oyun oynuyor sürekli bıseylerı kurcalama peşinde cekmeceler vs. Perdeleri yerınden söküyor oturuyorum bıseyler oynayalım dıye kıtapları yırtıyor oyuncaklardan cok cabuk sıkılıyor lego oynayalım dıyorum 5 dk abartmıyorum cok yoruldum artık bu durumdan yetemıyorum resmen normalde calısıyorum su an ızındeyım benı gormedıgı ıcın mı boyle yapıyor ne yapcam bılemedım bı problem mi var herkes boyle mi