4,5 ay oldu doğum yapalı, adet olduğum zaman haliyle gaz oluyor ve ben ilk doğum yaptığım gün gibi sızı sancı çekiyorum adet olunca o dikiş yerlerim çok fazla acıyor sancıyor, büyük tuvaleti yaparken de mesela geçen ay resmen ilk günkü gibi büyük sancı yaşamıştım hatta eşime ağlayarak dayanamıyorum bu ne böyle diye yakınmıştım (acı eşiğim yüksek bu arada normal doğum ve açılma ile başladı sonra sezaryene döndü benim, doğum sancısına bile gıkım çıkmadan 1 saat yol gitmiştim) şimdi tekrar adet günüm yaklaşıyor aklıma geldi doğumdan beri bu 3. Adetim olucak yine 4-5 gün deli gibi ağrı olcak 🤦🏻♀️ Sormak istediğim şey sizlere de böyle oluyor mu? Bende mi sorun var acaba? Doktoruma sorucam ama sizlere de bi sormak istedim.