bugra_mom3244 çene normal duruyor ama djslern alt üst kapama da sknti var gibi bence ust dislern önde kapannmasi gerekiyor alt dişler biraz geride olmalı,br disciye gidip göstern onlar gerekli görürse tedaviye baslarlar 18 yasa kadar tel tedavisi devlet karsiliyor zaten .Beni de annemler goturmemus saolsublae ust disslerm braz önde zamaninda müdahale edilse daha düzgün olabilirdi.