yrn3897 Memesinde fibroadenom olanlar ağrı yapıyor mu şuan emziriyorum doktor ömür boyu bunlarla yaşayacaksın dedi emzirmeyle yada zamanla yok olma ihtimali olmuyor mu
Dilruba_1 Ben de hiç ağrı sızı yapmadı emzirirken ya da sağarken de olmadı zamanla geçme ihtimali de var ömür boyu yaşayacaksın diye kesin bir yargı nasıl kullanmış ki doktor enteresan
yrn3897 Dilruba_1 sizde kaç yıldır var dilruba hanım küçülme falan oldu mu zamanla boyutunda değişme falan bana doktor direk öyle söyledi
yrn3897 Dilruba_1 bende en son hamileyken cektirmistim şuan emziriyorum emzirmeden sonra gidip çektirmek istiyorum keşke küçülme yada tamamen yok olmuş olsa
Dilruba_1 yrn3897 emzirme sonrası küçülme de olabiliyormuş ama olmasa da dert etmeyin kötü huylu değil kansere çevirmez zaten
Dilruba_1 yrn3897 2018 yılıydı sanırım aynı ebatta duruyordu ama dediğim gibi zararsız ve birçok kadında da mevcut Zaten önce de ağrıyor muydu sizin yoksa emzirince mi ağrı oldu Ben varlığından bile haberdar değilim süt de sağdım ağrı olmadı