Arkadaşlar 34 gunluk anneyim. Sağ göğüs ucum kötü olmustu baya yarık vardı, emzirirken acı çekiyordum. Bugün iyice kotu olmuş. Emzirken kan geldi göğüs ucumdan ve cocuk kan emdi resmen. Ucundaki yarıktan geldi iyice mafolmuş. Cocugu korkudan emziremedim diger gogsume aldim. Acilen birsey yapmam lazim yoksa tek göğüsten emecek hep. Bu kanamayi yarayi nasil geçirebilirim 😔