Durunun_annesii0 ben bir hafta kadar takıp çıkardım bebekler dünyayı ellerini ağızları aracılığı ile tanır bu yüzden eldiveni uzun süre takmak uygun değil. Bebeğim tabii ki yüzünü çiziyor kanadığı bile oldu ama yatıştırıcı stick sürünce geçiyor.
Bebekler çocuklar yüzünü de çizecek düşecek de ağlayacak da. Aşırı koruyucu olmamız onları sınırlandırmamız anlamına geliyor. Gelişimlerini desteklemek için onları alan açmalıyız