ElisAsk Umaygamzd burda gördüğümüz kadarıyla ne de yapsak olacaği varsa oluyor. Hap kullanan da spiral taktıran da prezervatif kullanan da hamile kalacağı varsa kalıyor 😯
T-24 Umaygamzd Bende taktıralı 4ay olcak herhangi bi zararını görmedim varlığınıda hissetmiyorum ama kayarsa bi belirtisi yok %100 koruyuculuğu var diyolar ama ne kadar doğru bide belirli aylarda kontrole gitmek lazım adet gününü uzatmadı ama miktarı aşırı fazla spiral olduğu halde daha da dikkatli olmak istiyorum
KuzeyiinAnnesii Mduygum bel kasık bacak ağrım hiç olmadı ilk 3 ay adet düzenliğim ve ara kanamalarım oldu arada adetlerim çok yoğun olup çabuk bitiyor bazısı 1 hafta sürüyor Ben memnunum Neredeyse 8 ay falan olcak Umaygamzd
Kzbnnzmkrm Umaygamzd bana takmadılar mesela kan depoların boşalmış dedi hap ve sprial leke yapacak ıyice kansız kalacan sana olmaz dediler
Mduygum T-24 korkudan bende taktirmiyorum bel, kasik, bacak agrisi oluyomus ben zaten normalde de cekiyorum o skintilari daha da cogalmasini istemiyorum
Umaygamzd KuzeyiinAnnesii düşünüyorum ama düzensizlik yapıyor diyorlar yani bilemedim birde benim adetim hamilelik öncesinde 3 gün sürerdi Doğum yapalı 2 ay oldu ve geçen hafta adet oldum ilk adetimdi Doğum sonrası 6 gün felan sürdü yani suan da da zaten hemen düzeni olmuyormuş kafam karıştı bana son günlere yakın gel dedi 3 gün olucam sandım günü uzadı gidemedim yani
KuzeyiinAnnesii Umaygamzd canım bana düzensizliğin en fazla 6 ay olur demişleri ara kanamalar falan benim 3 aydan sonra hepsi düzene girmişdi spiral bünyeden bünyeyede değişiklik gösteriyor tabiki ama diğer yöntemlerle uğraşmakdansa bu benim işime geldi diyebilirim