Bebeğimde çoklu besin alerjisi olduğu için mamaya başladık ve 3 gündür kaka yapmıyor sürekli çiş yapıyor anne sütü alırken kakasını devamlı yapardı bu kadar gün kaka yapmaması normal mi yoksa hastaneye gitmeli miyim mamasına zeytinyağı koydum sürekli masaj yaptım banyoda karnına ılık su döktüm karnıda yumuşak ama