ecebirce220622 Günaydın :)yasmin kullanıyorum normalde hap bitikten 4 gün sonra başlardı ama bu ay covid olduğum için mi gecikti bu durumu yaşayan var mı :)
snyck ecebirce220622 eğer korunuyorsaniz çok normaldir ilaçlar neden olmuş olabilir bende bu ay influenza atlattım yasmin kullanıyordum daha ilaçda 4 tane vardı kanamam oldu sonra 1 hafta ara ara hep oldu tam olarak adette olmadım ama o kadar çok ilaç içtim ki nevrim döndü
ecebirce220622 snyck evet benim de o hastalık sürecinde 2 gün regl gibi oldu ondandır belki korunuyorum haplara da dikkat ediyorum ama insan korkuyor :)