Prensesannesi2022 Kizlar bebeğim 5 ay 8 günlük ve hasta oldu burnu felan tıkalı hava veriyoruz burnunu açmak için serum fizyolojik sıkıyorum ama hâlâ tıkalı ne yapmam gerekiyor sümükde çıktı aslında baya ama
Nesrincente Prensesannesi2022 sureklı temizleyin ki cıgerlere inmesin serum fizyolojik ten sonra hortunlu mujus cekme aparatı var onunlada cekın derım
Mlkmhrrm Prensesannesi2022 gün içinde durumuna göre 4 5 kez mutlaka temizleyip aspiratör ile çekin her seferinde aspiratör ile çekmenize gerek yok balgam çıkmaz ise birikir daha kötü olur
nazlimom_ Prensesannesi2022 bende öyle açıyorum 2,4 ml çekip her iki deliğede sıkıp otri bebenin aspiratörüyle çekiyorum gün içinde bolca yapın
nazlimom_ Prensesannesi2022 onu çekmeniz lazım ciğere birikir bronşit olur benım kuzenımınde öyleydi bebeği bronşit oldu doktor kesinlkle çekmen lazim dedi
Dnzaras nazlimom_ bende şırıngayla yapiyorum kucagima aliyorum kafasi onde olcak sekilde sagdan soldan sıkıyorum dışarı cikiyo zaten ama çekmiyorum yanlismi yapıyorum acaaba
Dnzaras nazlimom_ anladım canim teşekkür ederim 🙏ilk doğduğunda doktor sadece sık birak aspiratörle temizleme demisti ondan byle yapiyodum bnde