Merov kızım 3 ay 1 haftalık. Sanırım burdaki herkesten farklıyım bilmiyorum yazanlar çıkacaktır. Benim kızım doğduğundan beri kucağa alıştığı için hep kucakta uyur. Yatağına yatırdığım an sırtı yere değer değmez ağlamaya başlar. Anında uyanır ve daha demin uyuyan kendisi değilmiş gibi uykusu açılır bi enerji gelir. Tekrar uykuya döndüremem yani. Uyutamaya çalışırken saatler geçer ve ben çıldırırım. Diyelim ki uyudu, bir şekilde yatağında yatmayı başardı, sürekli sıçrayarak uyanır, kundak yapsam bile boynunu hareket ettirir yine uyanır. Uyku süresi max yarım saati geçmez. Her kımıldadığında pış pış yapmazsam ağlayarak uyanır. Pış pış yaparsam tekrar uykaya dalar. Gecelerimiz tam bir zehir. 12de uyutmaya başladığım kızım, sabaha karşı 4 buçuk gibi uyur. Gündüz de ben yanında olduğum sürece hiiiiiç uyanmaz. Uyandırmaya çalışırsam ağlar. Çok çok farklıyız hiç düzenimiz yok. Kendimce uyku eğitimi vermeye çalışıyorum. 2 saat uyku, 2 saat oyun, 2 saat uyku 2 saat oyun şeklinde yaptığım günün gecesi sabaha kadar deliksiz uyudu. O şekilde devam edeceğim gittiği yere kadar 🤷🏻♀️