Merhaba anneler lütfen konuyla ilgili biraz bilginiz varsa bana da yardımcı olun ☹️ daha öncede yutma sorunu olduğunu yazmıştım oğlum 27 aylık suan ve asla çiğneyip yutmuyor. Şimdi kahvaltı yaptırmaya çalıştım öylece yüzme bakıyor ve asla çiğneme yapmıyor akşam desek yine aynı çiğnese de yutmuyor bekletiyor ağzında ne verirsem ağzını açıyor yanakları sisiyor artık ama asla yutmuyor. Sonra çıkarıyor ağzından bi bakıyorum ne verdiysem biriktirmiş ağzının içinde. Doktora da sordum eline verin biseyler vs dedi ne dediyse yaptım ama yok olmuyor. Kahvaltı asla yapmıyor doğru düzgün yemek yemiyor sadece çorba içiyor napicami şaşırdım artık sinirlerime de hakim olamiyorum artık bağırıyorum ağlıyor ama İnatla yutmuyor sonra pişman oluyorum bidaha yapmicam diyorum ama yine aynı, hep aynı olunca yine strese giriyorum ne yapmam lazım farklı bir doktora falan mi gitmek gerekiyor bunun icin yardımcı olun lütfen 😭🙏