Doğum sonrası tekrar çıkıyor mu ? Bende polikistik over var. Doğum yaptım 4 aydır. Adet olmayı bekliyorum ki bende başlim lazere. Ama hamile kalınca yine çıkıyor diyorlar? Bilgisi olan varmı ? Benim tüyler hep bekarken adet olmak için doğum kontrol hapı yüzünden arttı. Bi de çok fazla batık var çilek bacak görünütüsü var lazer iyi gelşr diyorlar