O1Anne mama vermeniz doktor demeden yanlis olur cunku bebek emdikce cene kasi gelisicek ve her ay daha kuvvetli cekicek siz mama verdiginizde emmesi gereken surede mama verdiginiz icin sutunuz azalabilir. Ne kadar cok emerse sut o kadar artar, sagimda cikan sutle bebegin emdigi ayni degil bebek en az %20-30 daha fazla ceker cikan sut miktari sizi yaniltmasin. Doktorunuz derse mamaya gecin onun disinda baslamayin biraz daha bekleyin kontrolu icinizi de ferah tutun mamayla buyuyen cocuklar doku mama zararli degil sutunuz gelmiyor da olabilir bu kotu birsey degil siz her sekilde iyi bir annesiniz bunu unutmayin kendinizi uzmeyin bol bol bebeginize sarilip bu gunlerin tadini cikarin🌸