Eyll_kuzu 25 Eylül de doğdu kızım ilk 3 sütüm yoktu mama takviyesi vs aldık şimdi de emiyor emdikten sonrada ağlamıyor uyanmıyor da uzun süre ben uyandırıp emzirmeye çalışıyorum iki saate bir nasıl bir yok izleyebilirim?
rumeysakse2505 Eyll_kuzu 2 saat bile bekleme canm benim kız da öyleydi meğerse sarılığından öyle uyuyormuş zorla uyandırdk hep emzirdim hem sütüm arttı hem de sarılığı geçti
Eyll_kuzu Oglunasikbiranne08 tamamdır yetiyor mu diye düşünüyorum birde arada ağzının etrafında süt var arada yok göğüslerim taş gibi ama emzirdikçe yumuşuyor ne kadar zormuş 🤦🏻♀️
Oglunasikbiranne08 Eyll_kuzu emzirdiğin zaman göğsün yumusuyorsa bebeğin göğsündeki bütün sütü emmiş demek cnm ☺️☺️ yani endise etme cnm doyuyordur elbette
Oglunasikbiranne08 Eyll_kuzu emzirdiğin zaman göğsün yumusuyorsa bebeğin göğsündeki bütün sütü emmiş demek cnm ☺️☺️ yani endise etme cnm doyuyordur elbette