Merhaba herkese
Kızım 29 aylık 1 haftadır abartılı olmayan öksürüğü vardı doktorumuzla hep haberleşir haldeyiz. Tam geçti derken dün öksürük arttı bir anda. Doktorumuz da yarın gelin dedi bugün için. Akşam saat 10 a doğru ateşi çıktı 38.9 oldu pedifen verdim. Düştü sonrasında 11 de uyuttum. Tabi ben uyumadım. Saat gece 4 te öksürük kriziyle uyandı ölçtüm 37.5 olmuş. 10 dk içinde yine 38.5 lara geldi. Aradan 6 saat geçtiği için yine pedifen verdim. verdikten 1 saat sonra 37,5 oldu sevindim giydirdim yatacaktık kitap okumak istedi hadi bakalım dedim 10 dk sonra biraz sıcak geldi bana bi ölçtüm yine 38 olmuş. Şok geçirdim çünkü beklemiyordum ilaçtan 1 buçuk saat sonra çıkmasını daha tam düşmemişken tekrar çıkmaya başladı. Sabah ettik tabi. Çünkü bir sonrakini en az 4 saat beklemem gerekiyordu ve fitil yapacaktım. Sabah 8.20 olunca doktorla da görüşerek fitil yaptım. O saatten beri anca 37.8 oldu daha da düşmüyor. Şuan artık uykusuzluktan uyudu kaldı. Saat 1 de randevumuz o saate kadar ne yapıcam bilmiyorum nasıl böyle inatçı bir ateş bu ben anlamadım. Başına gelenler varsa yardımcı olabilirler mi bize