Mucizemsin21 Kızlar ödemeniz hazırdır demiyor 30 unda çekceniz yazıyordu ama hesaba aktardım 30 unda geçermi yoksa hazır demesini mi beklemeliydim şimdide ödenecek bişey yok yazıyor😏
3bebeli_ana Mucizemsin21 ayyy bunu bı ben yapamaiyorum 29 un da hesaba PTT karta düşecek hesabıma aktar diyorum kayıt bulamadı diyor gece de PTT karta düşüyor hemen delircem
Balkupum2505 Mucizemsin21 bende öyle yaptim hesabima aktardim cekilme süresi dolunca hesabina gelecek
Mucizemsin21 Balkupum2505 sizde de aynı ödenecek kayıt yok yazdımı aktardıktan sonra bende dedim acaba erkenmi aktardım ya
3bebeli_ana Mucizemsin21 AA bilmiyordum teşekkür ederim canım şimdi işin yoksa 3 bebeyle çarşıya git 🤭🤭
Balkupum2505 Mucizemsin21 karta aktardiginizda bilgiler görünmüyo benim gecen aldigimdada böyle oldu mesela ptt odemelerine girdiginde kayit bulunamadi yaziyo. Sosyal yardim bilgilerini sorgula kismina girdigimdede gecen ay aldigim cikiyo sadece. Merak etmeyin hesabiniza gelecektir
Dilek060 Mucizemsin21 Bende aynı şekilde yaptım.. Zamanımi varmış bilmiyorum ama düşer herhalde hesaba