Dün akşam 7 gibi yattı 8 de kalktı hafif burnu tıkanmıştı serum fizyolojik damlatmaya çalıştım bu damla şeklinde olanlardan çok kıprandı yapmadık eşimle cesaret edemedik🥲 sonra geri uyudu yarım saat sürmedi ama ne uyanmak inletti evi burnu daha çok tıkanmış kuzumun ne emebildi ne yatabildi gece 1 e kadar sürdü uyudu geceyi kolay atlattık. Tabi uyandığında yine denedik açmayı ama inanın daha önce entübe olduğu için gaz sıkışması ve beslenme kaynaklı zorlayamadık halen beslerken korkuyorum hastaneye gitsem açarlar mı ben cesaret edemiyorum 😢