Gamzosgamzos Kızlar çok yüksek ateşim ve sitmam var en son 1 buçukta parol içmiştim kaç gibi icebilirim bebeğim hasta 10 da randevumuz var o zamana toparlamam lazım Bazı yerlerde 6 saat bazı yerlerde 8 saat saat yazıyor kafam karıştı
hemsireemom Gamzosgamzos 4 saatte bir içebilirsiniz parol en hafif paresetemol grubunda bir zararı olmaz.
Gulceninannesi25 Gamzosgamzos hamileyken doktorum günde dört defaya kadar demişti içebilirsiniz bence
Ayseey Gamzosgamzos ben diş ağrısı yaşadığında 4 saatte bir icebilirsin demişti doktorum canım bebeğim 2 aylikkti